wtorek, 13 sierpnia 2013

Rozdział 10 .

Nie mogłam spać , męczyły mnie jakieś sny związane z One Direction , Emily , Leonem i Sandrą . Żadnego z nich nie ogarniałam , wstałam około 5 :47 włączyłam laptopa i weszłam na Twittera , piasało do mnie kilka dziewczyn które poznałam na Twitterz ,, One są naprawdę nie samowite, zawsze przy mnie są , Kocham je bardzo ,, Pytały się co u mnie ? Jak tam w Londynie ? Czy Leon jest ładny ? I czy spełniłam swoje marzenia z przed lat o to zapytała mnie Camilla , odpisałam jej ,, Hej co tam u Ciebie ? Sorry że tak długo nie siedzę, ale mam dużo spraw, wczoraj RedOne dzwonił do mnie abym dzisiaj przyszła na próbę taneczną i tym podobne ... Hmm moje marzenia ? Niby się spełniają niby nie ... Pracuję dla wytwórni RedOne ale startuję od Września , czyli nagranie jakiejś płyty , a jeśli chodzi o One Direction , niestety jeszcze ich nie poznałam :c Ale pamiętaj jak ich poznam to poznam Cię z nimi ,, Potem weszłam na Facebooka , Aska zanim się obejrzałam była już 6:30 wyłączyłam Laptopa i poszłam do łazienki , gdy szłam minęłam się z zaspaną Sandrą .
- Hej , młoda .
- Hej .
Musiałam się jakoś ogarnąć ale nie wiedziałam co mam ubrać ... Najpierw jakość rozczesałam włosy , ułożyłam grzywkę , zrobiłam lekki makijaż i się ubrałam .
   

Zeszłam na dół w kuchni stała już ubrana Sandra .                                                                              


- Victoria , a ja mam wziąć coś na przebranie ? Jakieś dresy czy coś ?                                                        - -No tak , ja biorę ty też lepiej coś weź .                                                                                                      - No okey ...                                                                                                                                              Sandra wzięła szare dresy i czarną bluzkę taką jak na zdjęciu .                                                                  

                   





     
A ja wzięłam sobie taki o komplecik jak na zdjęciu --- >                                                        
 
Potem wsiadłyśmy do auta i pojechałyśmy do Studia gdzie przed wejściem czekała na nas Vanessa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz