poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Rozdział 8.

Głośne pukanie drzwi zaczęło mnie przebudzać z mojego snu , Sandra ktoś puka .
- To idź otwórz - bełkocze pod nosem .
Mi zabrakło na nią słów , to co powiedziałam to ,, Już idę ,, -  w kierunku drzwi .
- Hey, I'm Emily and this is Leon .
- Hey, nice to meet you I'm Victoria, and That is Sandra - gdy mówiłam to zdanie pokazałam palcem na Sandrę , która zrywał się z kanapy i pędziła do pokoju .
- Leon , Emily może wejdziecie  ? - zaproponowałam .
- Tak z miłą chęcią wejdziemy .
Oni byli w korytarzy ściągali buty a ja w tym czasie poskładałam kanapę .
- Siadajcie , chcecie może coś do picia ?
-  Nie .
- No na pewno ? Nie wstydźcie się  powiedzcie co chcecie to wam dam , wody , soku ?
- Emm ja poproszę Sok a ty Emily co chcesz ?
- A mi możesz dać wody .
- Okey już się robi - dałam na stół butelkę wody , soku i do tego jakieś przekąski , dziewczyna dała mi ciasto które upiekła jej mama , ładnie podziękowałam i je pokroiłam . Zaczęłam gadać z Leonem i Emily , pytali się mnie skąd jestem ile mam lat , co tu robimy itp .. Powiedziałam że jestem z Polski i że mam 17 lat  a przyjechałam tu ze względu kontraktu z moim menadżerem ,, RedOne ,, trochę z nimi gadałam , po jakimś czasie zeszła Sandra przeprosiła że musieliśmy na nią tak długo czekać ale musiała się ogarną , Leon z Emily wybaczyli jej , ale po jakimś czasie skapnęłam się że jestem w piżamie powiedziałam im że na chwilkę muszę ich opuścić ponieważ muszę iść się ubrać i zostawiam ich teraz z Sandrą , oni byli na prawdę wyrozumieli i powiedzieli że nie ma żadnego problemu . Pobiegłam szybko na górę i przebrałam się w
         
potem się uczesałam , pomalowałam i zeszłam , długo mi to wszystko nie zajęło , potem zeszłam na dół i zaczęłam bardzo długo gadać z Leonem i Emily , okazało się że mamy bardzo dużo wspólnych tematów , za nim się skapnęliśmy była już 16 i musieli iść przepraszali nas że obudzili nas z rana ale mama Leona kazała przywitać nowych sąsiadów my powiedziałyśmy że nic nie szkodzi  potem  z Sandrą nie miałyśmy pomysłu co zrobić na obiad więc poszłyśmy do restauracji .... Przez następne 4 dni czas spędzaliśmy z Leonem i Emily okazali się naprawdę fajni , zakolegowaliśmy się dość szybko .
( Między czasie przyszła moja gitara )
           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz