środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 15 .

** Godzina 17 :30 **
Ja z Sandrą byłyśmy już gotowe i czekałyśmy na Nialla , który miał po nas przyjechać . Musiałyśmy wsiąść prysznic bo po próbie byłyśmy spocone , potem układałyśmy grzywkę i czesałyśmy się , zrobiłyśmy makijaż i przebrałyśmy się .
Ubranie Victorii .
 
Sandra ubrała to .
Wyjrzałam przez okno , w aucie czekał już na nas Niall , Sandra zamknęła dom , a ja szłam już w stronę auta , Niall z niego wyszedł i otworzył nam drzwi . Sandra siadła do tyłu , a ja do przodu .
** Na miejscu **
Weszliśmy do nich do domu wszyscy byli w salonie czyli Louis z Elenaor , Liam z Danielle , Zeyn z Perrie , Harry był w kuchni , my się ze wszystkimi przywitałyśmy i zaczęliśmy gadać na różne tematy . Harry ciągle spoglądał na Sandre .


Nagle Perrie zaproponowała grę w butelkę , wszyscy się zgodzili . Siedliśmy w kółku na podłodze i Perrie zaczęła pierwsza kręcić wypdało na Louisa .
- No okey , Louis przytul Harrego . - przytulili się i Louis zaczął kręcić wypadło oczywiście na mnie .
- Vicky , Vicky ... Daj buzi w policzek Niallowi - odwróciłam się w jego stronę a Niall bez problemu wystawił policzek dałam mu buzi , chyba zrobiłam się lekko różowa ale nikt tego nie zauważył . Potem ja kręciłam i wypadło na Harrego .
- Daj buzi w policzek Sandrze .
- To już było !! - wykrzyczał Louis . - daj im w usta !! - kontynuował. Sandra zrobiła duże oczy , a Harry się uśmiechnął .
- Ale decyzja należy do Victorii - powiedziała Sandra .
- Emm..no to się przytulcie i dajcie buzi w policzek . Louis posmutniał bo chciał żeby było buzi , buzi w usta. Gra się ciągła i ciągła , potem zaczęliśmy oglądać filmy , jakoś tak wtuliłam się w Nialla .
- Niall - wyszeptałam.
- Tak ?
- Jest już późno , odwieziesz nas ?
- A może zostaniecie na noc ? Mamy pokój gościnny .
- No nie wiem , nie mam ciuchów .
- No proszę - chłopak zrobił swoją cudną , słodką minę . Chłopak wstał i powiedział że dziś zostajemy na noc Sandra się zdziwiła i powiedziała :
- A w co ja się przebiorę ? Nie mam nic ..
- Harry ci pożyczy , prawda ?  - powiedział Niall .
-  Tak z miłą chęcią .-
- No okey , a gdzie będziemy niby spać ? - zapytała Sandra .
- W gościnnym - powiedział Blondyn , który łapał mnie za rękę i prowadził do swojego pokoju.
- No to jaką chcesz jakąś koszulę do spania ? - zapytał mnie blondyn .
- Nie wiem obojętnie. - Niall dał mi swoją bluzkę .
   
- Dzięki to ja idę się przebrać do łazienki .
- Nie musisz , odwrócę się < ha ha >
   - Jasne , no dobra to się obróć . - chłopak się obrócił i śmiał się pod nosem .
- No co ? - zapytałam , - możesz już się obrócić - mówiłam dalej .
- O Jezu ...
- Coś jest nie tak ?
- Wyglądasz tak słodko .
- Daj spokój . - chłopak zaczął mnie łaskotać i wylądowaliśmy na łóżku ...
- Niall proszę < ha ha > nie , nie łaskocz mnie < ha ha > - chłopak mnie łaskotał a ja się śmiałam , gdy się uspokoił zapytał .
- Schodzimy na dół , czy zostajemy tutaj ? Puszczę tutaj jakiś film , co ty na to ?
- No okey .. - Położyliśmy się u Nialla w łóżku i zaczęliśmy oglądać film , chłopak się we mnie wtulił , a po jakimś czasie zasnęliśmy .....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz