piątek, 30 sierpnia 2013

Rozdział 24.

Wstałam około 11 , wzięłam prysznic , ogarnęłam się uczesałam włosy i układałam grzywkę , dzisiaj układała mi się z trudem .
             
Jutro są urodziny musiałam zamówić jakieś dwa torty , dla Sandry i Liama , salę zamówiłam wczoraj w zasadzie to stolik z dwunastoma krzesłami , ale w oddzielnej salce ponieważ oni sami , dużo fanów i tym podobne. Gdy skończyłam się zajmować urodzinami i innymi głupotami , miałam czas dla siebie, ale nie do końca musiałam jeszcze posprzątać w domu . Posprzątała bym z Sandrą ale ją gdzieś wcięło , do jej pokoju nie zaglądałam do jej pokoju ponieważ nie zamierzałam jej sprzątać.
** Kilka godzin potem **
Gdy posprzątałam cały dom , oprócz pokoju Sandry postanowiłam że zrobię sobie coś do jedzenia i oglądnę telewizję , ledwo co siadłam przed telewizorem i już ktoś się dobijał do drzwi .
- Już idę ! - zawołałam .
- Siemka - byli to chłopaki z One Direction a w zasadzie to tylko Zayn i Louis .
- A czyli to tak się mieszka ? - zapytał Louis .
- < ha ha > Tak ?  Co was tu przywiało ?
- A tak przyszliśmy cię odwiedzić - powiedział Zayn .
- Aha , spoko to wejdźcie .
- I tak byśmy weszli .
- Louis nie bądź taki do przodu < ha ha >
- Bo co ?
- Bo ci tyłu zabraknie . A ty Zayn chciałeś coś powiedzieć ?
- Nie , już nie ...
- Tak myślałam . - chłopaki zaczęli chodzić po domu oczywiście Zaynowi spodobała się sala taneczna chyba każdy wie dlaczego ...
- Zayn !! Odwal się już od tych luster .
- NIE !! - Nagle do domu weszła Sandra z Harrym , Liamem i Niallem .
- Yyy Louis co ty tu robisz ?  - grzecznie zapytała Sandra .
- A no odwiedziłem cię .
 - A gdzie Vicky ?
- Hmm kłóci się z Zaynem.
** Z widoku Sandry **
Kiedy Louis powiedział mi że Vicky kłóci się z Zaynem nie wiedziałam o co chodzi ale gdy przybiegłam na miejsce już się dowiedziałam .
- Zeyn !! Victoria ma rację zostaw te lustra .
- Nie , nie nigdy one są moje .. - pomagałam Victorii odciągnąć Zayna od tych luster a chłopaki , najbardziej Niall z Liamem śmiali się .
*** Widokiem Victorii **
Gdy odciągnęliśmy Zayna od tych luster poszliśmy coś zjeść , zrobiłam jakąś kolację oczywiście Niall nie mógł się opanować i prawie wszystko zjadł i jeszcze miał czelność do mojego talerza się dobierać !
- Niall zostaw to !! Uspokój się !!
- No okey , kochanie ...
- Dziękuje .
Sandra wkurzała się na Liama bo słodził herbatę widelcem !!
- Liam ogarnij się !
- Nie !! Ja się boję !!
- No to przestań to tylko łyżka ! - no i kolacja minęła nam w miłym , śmiesznym gronie . Chłopaki zostali i nas na noc . W gościnnym spał Liam , Louis i Zayn , Sandra z Harrym spali u Sandry w pokoju , a ja z Niallem spaliśmy u mnie w pokoju , ale ta noc była dziwna. Poszliśmy spać dopiero o 2 nad ranem , spaliśmy z dwie godziny po czym Louis biegał sobie po domu o 4 nad ranem ponieważ jak on twierdzi
,, Gdy my śpimy on wyrabia sobie bicepsy '' < ha ha > to takie śmieszne że aż żenujące .
- Louis idź spać !
- Nie , ja ćwiczę .
- Idź.
- A co za to dostanę ?
- Kopa w dupę , idź spać .
- No okey... - no i poszedł spać ale na kanapie w salonie ponieważ Liam z Zaynem nie chcieli go w puścić do pokoju , ja się tym nie przejmowałam i poszłam do pokoju .
- Niall , a co ty nie śpisz ?
- No nie nie mogę , już nie zasnę .
- No to dotrzymam ci towarzystwa .
- Nie , no jak jesteś zmęczona to idź spać , a ja posiedzę sobie na Laptopie .
- Hmm.. po przeżyciach z Louisem już nie zasnę .
- Rozumiem . - przytuliłam się do chłopaka i zaczęliśmy się całować .
               

                                      
Zaczęliśmy się coraz bardziej namiętnie całować , coraz bardziej , chłopak zdjął z siebie bluzkę i dalej mnie całował w pewnym momencie zapytał się mnie :                                                                                    
- Chcesz tego ? -zapytał chłopak .                                                                                                               - Tak , chcę - oboje wiedzieliśmy o czym mówiliśmy . Zaczęliśmy się kochać to było cudowne , pierwszy mój raz zrobiłam z Niallem Horanem , z chłopakiem którego kocham całym sercem . To było cudowne wcale nic mnie nie bolało , był delikatny i romantyczny .........                                                                              

2 komentarze: