środa, 14 sierpnia 2013

Rozdział 16 .

Wstałam około 9 , obok mnie leżał Niall .
- Hej Victoria - powiedział .
- Hej , jak się spało ?
- Dobrze , a tobie ?
- Też dobrze < ha ha > .
- Wiesz że słodko śpisz ? - zapytał blondyn .
- Teraz już wiem . - chłopak się zaśmiał i mnie przytulił , leżeliśmy w łóżku przez godzinę i gadaliśmy.


- Znam cię Tak , krótko a czuję się jakbym znał cię już długo . - Powiedział Niall .
- < ha ha > Dobra ja idę się ubrać i idę po Sandrę .
- Nie , zostań jeszcze chwilkę .
- Nie mogę , na serio muszę iść .
- A spotkamy się może dzisiaj ?
- Możesz przyjść z Harrym do nas .
- Okey - chłopak się uśmiechnął , a ja wstałam i poszłam się ubrać w wczorajsze ciuchy .
Zeszłam na dół po schodach na kanapie siedziała Sandra z Harrym , było widać że dobrze się dogadywali .
- Hejka .
- Cześć - powiedzieli .
- To co Sandra idziemy ?
- Co tak szybko - odezwał się Harry .
- No bo tak - odpowiedziałam . - a tak ogólnie to dziś z Niallem przyjdziecie do nas wieczorem.
- Ooo to fajnie powiedziała Sandra .
- Okey to chodźcie , zawiozę was - powiedział Harry .
- Okey .
** W domu **
- I co tam robiłaś na górze z Niallem  ?
-  Emm , poszliśmy na górę dał mi swoją koszulę i zaczęliśmy oglądać filmy , potem zasnęliśmy . Z rana się obudziłam i przez godzinę gadaliśmy i takie tam , potem zeszłam na dół no i wiesz co się działo. A wy co robiliście ?
- Aha , my wszyscy zostaliśmy na dole , Zeyn pojechał do Perrie , Louis poszedł na górę z Elenaor , a Liam odwiózł Danielle przyjechał i poszedł spać , za ten czas Harry dał mi swoją koszulę oglądaliśmy film i zasnęliśmy w salonie potem wstałam z Harrym zjedliśmy kanapki , no i gadaliśmy .
- No to ciekawie .
- No aż za bardzo < ha ha > Czekaj dostałam SMS .
- Od kogo  ?
- Od Olki , zapytała się mnie czy wejdę na chwilkę na Skypa . Nie wiem nie chce mi się , ale w sumie nie no muszę z nią pogadać . - Sandra pobiegła do Salonu i zaczęła gadać z Olką przez Skypa , a ja śmiałam się z niej jak gada po Polsku , bo przez te parę tygodni odzwyczaiła się od Polskiego i gadała tylko po Angielsku , od czasu do czasu do mnie po Polsku .
     

Gdy Sandra gadała przez Skypa z Olką , postanowiłam że wezmę sobie długą kąpiel i następnie przebiorę się w czyste ubrania .  Weszłam do wanny i siedziałam tam z 20 minut potem wyszłam i się ubrałam.
       
Kiedy Sandra skończyła gadać i poszła się ogarnąć , ja dałam na stół jakieś przekąski , napoje i tym podobne , ogarnęłam lekko dom , a Sandra wyszła z łazienki i poszła do siebie do pokoju , poszłam do niej , leżała na łóżku , położyłam się koło niej i zaczęłyśmy gadać.
       
Gadałyśmy tak jak kiedyś , czyli miło i z poczuciem humoru . Po jakimś czasie ktoś zadzwonił do drzwi , było to Niall z Harrym , weszli do środka i siedli na kanapie , gadaliśmy i oglądaliśmy filmy , w pewnym czasie Harry wstał i zapytał się czy gramy co coś .
- W co ? - zapytała Sandra .
- W tańce .
- Może innym razem - powiedział Niall , a zrezygnowany Harry siadł na kanapie i zaczął rzucać w Sandrę paluszkami , oczywiście ja się śmiałam .
- Ej Niall - wyszeptałam.
- Tak ?
- Może pójdziemy do mnie do pokoju , a ich zostawimy ? - Niall spojrzał na Harrego i Sandrę i pokiwał mi głową , że okey , wiec poszliśmy do mnie do pokoju . Niall siadł u mnie na łóżku . Siedzieliśmy i gadaliśmy w pewnym momencie chciałam sięgnąć po sweter który był na łóżku ponieważ zrobiło się trochę chłodno ,  a Niall złapał mnie za rękę pociągnął na siebie i zaczął mnie całować , nie wiedziałam co ma robić nie wiedziałam czy to chcę , to był ułamek sekundy , odwzajemniłam pocałunek .....
     
                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz