środa, 28 sierpnia 2013

Rozdział 19.

Leżałam na łóżku , a koło mnie leżał mój chłopak , oglądaliśmy filmy i rozmawialiśmy na różne tematy a zwłaszcza czy warto już komuś powiedzieć o nas .
- Kochanie Kocham cię i nie zamierzam ukrywać mojej miłości z tobą , a co jutro robisz ?
- Jutro mam dzień wolny a co ?
- No to miło , przyjadę jutro po Ciebie o 18 , ponieważ ja mam próbę do 17 , tak jak ostatnio .
- No okey , a co będziemy robić ?
- No to jest niespodzianka .
- Niespodzianka < ha ha > , no to już nie mogę się doczekać tej niespodzianki , między czasie dostałam SMS od Sandry .
,, Vicky chodzę z Harrym i nie mogę w to uwierzyć ''  - gdy przeczytałam tego SMS wykrzyknęłam
- Co !?
- Co się stało Skarbie ? - zapytał Niall.
- Yyy... Sandra chodzi z Harrym .
- No to chyba dobrze uśmiechnął się chłopak .
- No tak .. ale ..
- Ale co ? - powiedziałam Niallowi , że ,, NIC ,, ale tak na prawdę dziwiło mnie to że spytali się nas obie o chodzenie w tym samym dniu ... Trochę dziwne ... a może to tylko zbieg okoliczności ? Dobra nie wiem i nie wtrącam się w to ...  Wzięłam telefon i odpisywałam Sandrze .
,, Szczęścia Kochanie !! Mam dobrą wiadomość , też jestem w związku ! Ale z Niallem ''
,, Ooo Boże jak miło szczęścia i zejdźcie na dół bo Harry mówi że Paul dzwonił . Muszą iść .'' - wraz z Niallem zeszliśmy na dół Harry z Sandrą  byli na kanapie i się przytulali .
- Hmm nie przeszkadzamy ? - zapytałam .
- Nie , nie powiedział speszony Harry .  - wstał z Kanapy i powiedział do Nialla , że muszą już iść . Niall przytulił mnie i pocałował .
** Kilka godzin później **
Leżałam razem z Sandrą na kanapie i się nudziłam w pewnym momencie napisała do mnie mama .
,, Hej córcia , możesz na chwilkę wejść na Skype ? '' - nawet mamie nie odpisałam tylko poszłam do pokoju i włączyłam laptopa .
- Hej mamo .
- Hej córciu , fajny akcent ci się wyrobił .
- You know, sometimes it is
- Ale mów po Polsku a nie po Angielsku .
- No , sorry .
- Słyszałam , że poznałaś tego słynnego Nialla Horana i resztę one direction .
- Tak , a skąd to wiesz ?!
- Hmm... Tu w Polsce już nie mają o czym gadać , a zwłaszcza bravo .
- Aha , no tak poznałam ich . Moje marzenie się  spełniło .
- Nigdy w to nie wierzyłam , a jednak .
- No widzisz mamo . A gdzie tato ?
- Tata śpi zmęczony jest zresztą ja też , zaraz kończę pogadamy kiedy indziej , okey ?
- No okey , mamo . Napisz tylko SMS a ja wejdę .
- Wiem , wiem , ostatnio widziałam Karolinę .
- Tak ? I co ?
- Nic , chwilę z nią gadałam.
- I co mówił ?
- No że pisałyście razem chwilkę na gadu-gadu i że ponoć będzie cię odwiedzać , ale jeszcze dokładnie nie wiecie kiedy .
- No tak , prawdopodobnie przyleci z Olką przyjaciółką Sandry ..
- No dobra ja się już w to tam dalej nie wtrącam . Idę spać , pa pa kochanie .
- Good night, sleep well.
- Nawzajem .
Potem zeszłam na dół gadałam chwilkę z Sandrą aż przerwał nam rozmowę dzwonek do drzwi , była to Emily z Leonem . Wypożyczyli jakieś filmy . Byłam już zmęczona , ledwo weszłam po schodach . Przebrałam się w piżamę i położyłam się spać .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz